קייטרינג חלבי כשר

קייטרינג חלבי כשר- הכי מגוון הכי עשיר!

תשכחו כל מה שידעתם על אירוח ביתי. בעידן בו רוב שני ההורים עובדים, מנהלים בית ומגדלים משפחה, כאשר יש להם אירוע כמו למשל יום הולדת, או בת או בר מצווה או אפילו ברית או בריתה, חנוכת בית או כל אירוע משמח אחר, אין להם באמת את הזמן להתחיל לאפות, לבשל ולהכין את הכיבוד לאורחים, זה פשוט בלתי אפשרי.

משום כך וגם בגלל עוד הרבה מאוד סיבות, הרבה אנשים היום פשוט מזמינים קייטרינג ביתי משובח שמזין את האורחים שלהם לא רק בטעם ובריח אלא גם במראה, כי יש כמובן גם הקפדה על העיצוב והאסתטיקה וכל זה מוסיף לחגיגה לעיניים שפותחת את התיאבון ולהיפך.

אחת המגמות הבולטות היום בתחום האירוח, הוא קייטרינג חלבי כשר ולא דווקא בשרי, משום שיש הרבה יותר אפשרויות לסלטים, מאפים, כריכים, מגשי אירוח ועוד בקייטרינג כזה.

גייסתם הון לסטארטאפ? – עושים חגיגה!

אחד ההישגים הכי גדולים של כל חברת סטארטאפ היא לגייס משקיעים לפרויקט שלה. כאשר זה קורה, בדרך כלל לא רק לוחצים ידיים עם השותפים החדשים, אלא עושים חפלה של ממש ואם כבר אז בחדר הישיבות של החברה ומזמינים קייטרינג חלבי כשר עם שפע של מנות בריאות ומשביעות, כל הטוב של הטבע והאמינו שלאף אחד לא חסר שום דבר. להיפך- אם כבר בריאות אז עד הסוף. זה מתחיל מהלחמניות והמאפים הקטנים המוגשים לאורחים כאשר בתוכם מגוון של מילויים מיוחדים כמו ממרח טונה, סלט ביצים, גבינה בולגרית, מיני טורטיות במילוי תרד, עגבניות. מאפים העשויים מקמח מלא במילויים של גבינת שמנת וסלמון, חצילים קלויים עם ביצה קשה וטחינה, או מאפים המלאים בגבינת פטה או פלפלים קלויים, סלט ביצים עם חציל מיני סביח או בולגרית ופסטו – שילוב מנצח ויוצא מן הכלל.

הסוד הגדול של המנות הקטנות 

מדוע הקייטרינג החלבי הולך וכובש כל אירוע גדול כקטן? מהו סוד קסמן של המנות, צורת ההגשה והשפע הצבעוני על השולחן. אם כך ניתן להגדיר זאת במילה אחת- יצירתיות.

תודו שאפשר להכין כריך קטן עם סלמון וגבינת שמנת אבל גם להוסיף לו עוד איזה ירק בצד, או איזו קריספיות בלחמניה עצמה, מה שמעצים לחלוטין את התחושה מהביס הראשון והלאה.

כלומר מה שעומד מאחורי ההצלחה של קייטרינג חלבי כשר שכולל סוגים שונים של כריכונים קטנים לצד פסטה, סלטים ועוד, היא ההשקעה בכל כריך והשילוב שנעשה בו, ודווקא משום שהוא לא גדול, יש בו את הקסם הזה של הדברים הקטנים, את הריכוז הנכון של הטעם שמתפוצץ בפה ולא צריך לאחריו שום דבר ולא סתם אומרים שדברים טובים באים באריזות קטנות. 

לצד מיני הכריכונים, פאי והסלטים יש כמובן גם קינוחים מתוקים במילוים מגוונים שחותמים את שילוב הטעמים שאפשרי רק בקייטרינג חלבי כשר, או מגשי פירות טרופיים, פינוקים על מקל ועוד. 

מה תרצו סלמון, דג אמנון, לזניה או סושי?

מהרבה מאוד טעמים כולל בריאות, קייטרינג חלבי כשר מבוקש מאוד לכל אירוע החל מיום נישואין וכלה בערב חברה, הרמת כוסית, שבתות חתן, חנוכת בית ועוד.

בין המנות המופלאות תמצאו שיפודי דג אמנון, סלמון, נודלס, קישים בטעמים שונים, לזניה, פסטה, מאפה של גבינת עזים ותרד. לביבות בטטה, עדשים, פלטות של גבינות בוטיק, תפוחי אדמה מוקרמים בתנור וגם קוסקוס עם ירקות שאין טעים ומזין ממנו. 

לצד המנות השונות מככבים מגשי אנטיפסטי, אורז עם ירקות, מג'דרה, אורז ירוק פרסי, שעועית מוקפת, חצילים עם טחינה, מיקס ברוקולי וכרובית ועוד.

אתם יכולים לפתוח עם סלט ירוק עם חמוציות, או סלט בורגול, סלט אסייתי, סלט פסטה, יווני, ירקות עשיר, קינואה, עדשים או סלט אביב מלבלב. 

קייטרינג חלבי כשר שם את הדגש על סוגי ואיכות הלחמים המוגשים לאורחים ואלה יכולים להיות לחם אגוזים וחמוציות, לחם פנה, לחם עם סובין ודגנים, פוקצ'ה, ג'בטה, מיני פוקצ'ינות ועוד.

אוכלים בעיניים!

דבר ידוע הוא כי אחד הדברים שעושים כל אירוע מעבר לתפריט הוא גם עיצוב שולחן הכיבוד וההגשה. מכיוון שחברת קייטרינג חלבי כשר כוללת תפריט שעשוי מהרבה רכיבים מהטבע כמו גבינות, ירקות, פירות יין ועוד הרי שגם צורת ההגשה היא טבעית וכוללת שולחנות בוצ'ר, שפינג דיש, כלי חרס להגשה וגם לאורחים ועיצוב טבעי שמשלים את התפריט יחד עם המראה של ההגשה וסוגר מעגל טבעי חלבי וכשר.

סגירת תפריט