דוכני מזון לאירועים

דוכני מזון לאירועים - לבחור מה שאתם אוהבים!

במאמר הבא נגלה לכם רעיונות לדוכני מזון לאירועים שיגרמו לתפריט האירועים שלכם להתבלט בשנת 2020

פעם "מזונות נוחות" כמו ירקות וגבינות היו הטרנד המרכזי, כיום אנשים הרבה יותר בריאים ומגוונים וכך זה גם עם הבחירה של האוכל. שלא לדבר על חלב הסויה שנחשב מוצר חובה עם הקפה.

אבל זה רק החלטה אחת שעומדת בפניך כשאתם מתכננים את תפריט האירועים שלכם וחושבים על שירות דוכני מזון לאירועים.

"הישארו מעודכנים על מגמות האוכל האחרונות" זה לא רק חלק מתיאור התפקיד שלך כיוצר אירועים. אבל "יצירת החוויה הטובה ביותר למשתתפים" היא בהחלט. ועם 77% מהאנשים שאומרים שאוכל חשוב להם בכל אירוע מכל סוג שהוא, תפריט האירועים שלכם חשוב.

בהתבסס על סקרים רבים שנערכו לאחרונה על מגמות אוכל, חשבו מיטב מומחי האירועים וחשבו על רעיונות קייטרינג למקם את תפריט האירועים שלכם בקצה החדש וברמה גבוהה (וטעימה) הרבה יותר.

סופגניות אומנותיות

חנוכה בפתח, החג הכי טעים (ואולי משמין) שיש לנו. הכניסו לאירוע שלכם קצת רוח חג עם סופגניות שונות ומגוונות. כיום צצים סופגניות ייחודיות בכל רחבי הארץ, והאירוע שלכם יכול להיות מתוק מתמיד.

טוסט בהתאמה אישית

טוסט הוא כבר לא רק לארוחת בוקר. לחם בריא וטעים עם המשלב תוספות בהתאמה אישית אישית מאבוקדו מרוח לגבינת צ'דר משדרג כל אירוע עם אוכל בריא, טעים שהמוזמן אוהב במיוחד.

שולחן השף

גייסו שף מקומי או סלבריטאי (אפילו יותר טוב, שף ידוען מקומי) כדי לערוך הדגמות ידניות למשתתפים. אנשים אוהבים מופעי בישול. חשבו על כך זה כמו מופע בישול שבו הם יכולים לתקשר עם השף בזמן שהוא בעבודה. זה מייצר חוויה ייחודית ומלאת חיים.

בר קפה

כשמדובר בקפה, לכולם יש דעה. תשמח את כולם עם בר קפה מגוון שיש בו הכל: סוגי תה שנים, חליטה קרה, אספרסו, אמריקאנו, פהוך ועוד. וכמובן חלב סויה, חלב אגוזים לכל מי שלא חלבי… לא בטוחים איך לסדר זאת? חפשו בית קפה מקומי כספק האירועים הרשמי בנגזרת זאת.

קומפוסטציה

לא על מה שאתה אוכל, אלא מה שלא – יוזמת קומפוסטציה באירוע שלכם מדגימה שאתם משקיעים בפרקטיקות בר-קיימא. זה גם נותן למשתתפים אפשרות להחזיר.

ארוחה משולחן משולחן

מנות המיוצרות עם מרכיבים מקומיים ועונתיים נחשבות לרוב לבריאות יותר וידידותיות יותר לסביבה. אלה כוללים רכיבים שמקורם בחוות ובחוות הסמוכות וכן פריטי מזון מספקים מקומיים.

שוק האיכרים

שוקי החקלאים חווים תחייה משמעותית. הוסיפו שוק מיני חקלאים להוסיף תערובת משגעת, מעניינת וטעימה במיוחד לאירוע שלכם.

אוכל מותסס

קמחי, קומבוצ'ה, כרוב כבוש – כולם מעט אקזוטיים וטובים במיוחד בשבילכם. בתרבויות אחרות ומאות מאות שנים, אוכלים מותססים היו דרך חכמה לשמור על אוכל לאורך זמן. כיום, אנו אוכלים אותם מכיוון שהם טעימים ובריאים.

משאיות אוכל

משאיות מזון עברו מלהיות חוד החנית הנחשב חובה באירועים רבים. למעשה, משאיות מזון הן אחד משלושת הסוגים המובילים של חוויות הקשורות למזון שאנשים נוטים ככל הנראה לצאת מגדרם לבדוק ולטעום.

ללא גלוטן

כמעט בכל אירוע יש הרבה שאלות על מנות ללא גלוטן. הגשת אפשרויות דלות פחמימות או ללא פחמימות תעזור לאורחים שנוהגים להימנע מלחם לאכול מה שהם אוהבים ולכם כמארגני אירוע עוד בונוס קטן כאכפתיים לכל האורחים.

קערות של אהבה

קינואה, אורז, בורגול כוסמת או קערות של דגנים, ירקות, חלבון ורוטבים שונים מספקים אפשרות קייטרינג רב-תכליתית ויצירתית. המשתתפים יכולים לערבב ולהתאים אפשרויות כפי שהם אוהבים ורוצים עם אפשרות להגיע לטעמים חדשים שהם לא מכירים…

בשר חם

מי לא אוהב בשר חם, הקפידו באירוע שלכם לגוון עם מבחר רחב של בשרים כדי לספק לארוחים שלכם טעמים שונים וגמוונים. כי בשר חם ואיכותי תמיד עושה טוב.

 אוכל איטלקי

אוקיי, איטלקית היא יותר מהותית מהטרנד. אבל אחרי "אוכל אמריקאי", מדובר בסוג המטבח הפופולרי ביותר (60% מכנים זאת הבחירה המובילה, על פי הסקר האחרון). שום דבר לא יכול להשתבש עם פיצה ופסטה.

מסעדות מקומיות

התחברו עם מסעדה מקומית כדי ליצור חווית קייטרינג יחידה מסוגה. מסעדות יכולות להיות הרבה יותר אישיות ומוכנות ליצור משהו ביחד מאשר לשותף קייטרינג טיפוסי שאחראי על דוכני מזון לאירועים.

תה מאצ'ה

תה ירוק מסורתי העשוי מעלי תה אבקתיים, מאצ'ה הדיע לאחרונה לבתי קפה ברחבי העולם. ניתן להגיש אותו חם או קר, או להשתמש בו כמרכיב בשייקים ושייקים, עם יתרונות בריאותיים ממושכים. הגוון הירוק התוסס של תה מאצ'ה הופך אותו גם לפוטוגני למדי .

אוכל מיניאטורי

עובדה שקטן שווה לחמוד. קח המבורגרים זעירים. מה יכול להיות חמוד יותר? פיצה זעירה! לחמניות קטנטנות! כן לכל האמור לעיל – והכי שווה וקל להעביר אותם באירוע.

בר פופקורן

פופקורן לקולנוע הוא תענוג נשגב, אבל טעמי חמאה מלאכותיים הם לא הדבר היחידי שטעים בתירס. ראוי לציין גם: שמרים תזונתיים, גבינת פרמזן, שמן שומשום, פתיתי קייל וכמובן קרמל.

גלידריה מגולגלת

הקינוח הקפוא שמקורו בדרום-מזרח אסיה נקרא לפעמים גם "גלידה מוקפצת". חשבו על גלידה טעימה ושטוחה שהתגלגלה על סדין. הוסיפו תוספות וכפית ובאם! יש לכם פינוק פסטיבלי טעים הבלתי ניתן לתיאור.

שיפודים

אוכל אידיאלי לתפוס וללכת, שיפודים מורכבים מכל דבר שנמצא על מקל, כולל בשר על האש, ירקות ופירות. הם פועלים היטב לאירועים מכיוון שניתן להכין אותם מראש ולהציע כאפשרות להגשה עצמית למשתתפים.

בר יוגורט

קערות ארוחת הבוקר היפות הללו בדרך כלל מורכבות מתערובת של פירות, ירקות, שיבולת שועל, יוגורט ו"מזונות-על "כמו אסאי, צ'יה ועוד. מי יכול לא לאהוב את זה?

טאפאס

בסקר שנערך ראו כי מחצית (50%) מהאנשים מעדיפים לאכול טעימות קטנות על ארוחות מאשר ישיבה על ארוחה גדולה ומרכזית. טאפאס היא גישה פופולארית כאשר מחפשים דוכני מזון לאירועים

אפשרויות טבעוניות

תזונה טבעונית פופולרית מאוד לאחרונה, כאשר ההתמקדות באכילה בריאה ובפרקטיקות בר-קיימא לסביבה עולה. בין אם אתם בוחרים אירוע שהוא לגמרי טבעוני או דוכני מזון המציעים גם אוכל טבעוני זאת בהחלט דרך נחמדה לומר "אנחנו מקבלים את זה".

רעיונות לדוכני מזון לאירועים בצורה קצת שונה וחדשנית יגרמו לתפריט האירועים שלכם להתבלט. אל תפחדו להעז לנסות ולהביא טעמים חדשים. כל מה שנותר זה רק לבחור.

אוכל לאירועים ניתן למצוא ברשימת ספקים לאירועים המאגדת את הספקים הטובים ביותר בתחום.

סגירת תפריט