מתנות לאירועים

מתנות לאירועים - לבחור את המתנה המושלמת!

כולם אוהבים לקבל מתנות והמשתתפים באירוע שלך אינם שונים. המטרה שלך כמתכנן היא להשתמש במתנה לטובתך ולעשות רושם חיובי. זה נראה קל – זה לא. תאמין לי, הייתי שם .

פעם התבקשתי להזמין מתנות תודה לנואמים המרכזיים שלנו וחשבתי שזו תהיה המשימה הקלה ביותר שלי באותו יום. במציאות, זה לא היה כך. ביליתי זמן בבחירת המתנה הנכונה כיוון שבחרתי משהו שהם יזכרו.

אתה יכול להעניק למשתתפים מתנות לפני האירוע שלך, במהלך ואחריו. בהתאם לתזמון, המתנות שלך ייראו אחרת. לדוגמה, מתנה בתחילת האירוע צריכה להעביר מסר שונה מאוד ממתנת תודה. מי המשתתף שלך ישפיע גם על המתנה שלך.

עם כל הנאמר, אלה הטיפים שלי לבחירת מתנות לאירועים באופן מושלם

ודא שהמתנה של המשתתף שלך היא …

רלוונטית

ראשית, וודא כי מתנת המשתתף שלך הגיונית. מטרת המתנה שלך היא להשאיר רושם חיובי על המשתתפים שלך, ולא תוכל להשיג זאת במתנה מבלבלת. אחת הדרכים להישאר על המסלול היא אם יש לך נושא ראשי, שקול לשחק בו. אתה יכול לעשות זאת בכל נושא. לדוגמה, אם הנושא שלך הוא גטסבי הגדול, אתה יכול להעניק משהו למשהו שהעניק השראה משנות העשרים.

עם זאת, אל תיסחף ותתן משהו שהאורחים שלך לא ישתמשו בו . חשוב על מי המשתתפים שלך ומדוע הם הגיעו לאירוע שלך. קח את הידע הזה ואז תן להם משהו שהם רוצים.

בהתאמה אישית

השתמש בהתאמה אישית! בין אם תחליט להתאים אישית את פרטי החברה שלך או שלהם, זה רעיון טוב. אם אתה רוצה שהמתנה שלך תגרום למשתתף שלך להרגיש מוערך אז זו הדרך הקלה ביותר לעשות זאת.

יש המון דרכים שונות להתאים אישית מתנות. דרך אחת היא מונוגרמה או לחרוט את המתנה שלהם, אחרת היא לשלוח פתק אישי עם המתנה. על ידי הקדשת זמן להתאים אישית כל מתנה עם המידע שלהם (שם, חברה, שם וכו '), המשתתף שלך מרגיש כאילו הוא עשה לך רושם חיובי.

משתלם

מתנה זה עסק לא זול. חסוך את תקציב המתנה שלך לפני שתבחר משהו או שהרעיונות שלך עלולים להשתולל. בנוסף, חשוב להבין את הכמות לעומת גורם האיכות בתקציב שלך.

במסגרת התקציב שלך הגדר את הסכום הדרוש לך, מי מקבל את המתנה ואת מסגרת הזמן שאתה זקוק לה. משלוח והתאמה אישית יכולה להיות עסק לא זול, אז היזהר.

גודל מתאים

זה אולי נראה מסביר את עצמו, אבל זה משהו שצריך לחשוב עליו. אם המתנה שלך היא במהלך האירוע, עליך לקחת בחשבון איך המשתתפים שלך אמורה לסחוב אותה איתם. אתה לא רוצה לתת מתנה שהופכת לנטל.

בצד הפוך, אם המתנה שלך זולה וקטנה היא עשויה לאכזב את המשתתפים שלך. שים את עצמך בנעליהם וחשוב מה הייתה רוצה באירוע . זה יעזור לך להחליט את הגודל.

מושך

מציין את הברור מאליו עם זה, אבל זה חשוב. הצגת המתנה המשתתפת היא קריטית לא פחות מהמתנה עצמה. אנשים נמשכים לדברים שיש בהם מצגת חדה. קח את הזמן הנוסף כדי לוודא שהוא נראה כמו שצריך לפני שאתה מחלק אותו. כלומר ניתן להוסיף מעטפה של מתנה מהודרת, סרט או פתק.

כעת, לאחר שיש לך טיפים אלה, אתה בטוח שתעשה רושם נכון על המשתתפים שלך!

קראו גם על: חבילת אטרקציות לחתונה | צילום בת מצווה

סגירת תפריט