קייטרינג חלבי כשר

ארבע סיבות להגיש פינגר פוד באירוע שלכם

בחודשים האחרונים בהם אנו רואים שינויים משמעותיים שמתרחשים בעולם האירועים עקב משבר הקורונה, למדנו דבר אחד: אירועים הם תמיד רלוונטיים. לא משנה באיזה מצב אנחנו נמצאים, תמיד נחפש דרכים לחגוג ביחד ולציין אירועים משמחים כמו חתונות, בריתות וכד'. אם גם אתם חושבים איך להפיק אירוע קורונה, כדאי שתכירו את אחד הטרנדים הבוערים ביותר היום בעולם האירועים: פינגר פוד.

אז במה מדובר? פינגר פוד זה אוכל שמוגש במנות מאוד קטנות, כאלה שאפשר לתפוס בשתי אצבעות ולסיים בביס אחד או שניים. בדרך כלל, נהוג להביא קייטרינג מהסוג הזה לאירועים שבהם מוותרים על ישיבה סביב שולחנות, או לאירועים ביתיים יותר – מהסוג שלמדנו לחבב בחודשים האחרונים. גם באירועים גדולים שבהם כן יש ישיבה מסודרת מסביב לשולחן, לעתים קרובות מקובל להזמין פינגר פוד לשלב קבלת הפנים, שלו אופי פחות פורמאלי. אפשר לסדר את המנות יחד בצורה של בופה, ואפילו להזמין מלצרים שיעברו בין האורחים במהלך האירוע עם מגשים, ויציעו להם לטעום ממבחר המנות.

לאוכל שאתם מגישים באירוע שלכם, יש השפעה לא מעטה על אופי האירוע. לכן, אם אתם מתלבטים אם צורת ההגשה הזו מתאימה לאירוע הקרוב שלכם, כדאי שתשקלו את הנושא היטב. כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה שהכי נכונה לאירוע שלכם, ריכזנו עבורכם כמה מהסיבות המרכזיות להזמין פינגר פוד לאירוע.

פינגר פוד – תמיד יש משהו לאכול

אין ספק שאחד הקשיים המרכזיים בהפקת אירוע הוא לדאוג לקייטרינג שכל האורחים ייהנו ממנו. היום, לכל אחד יש מגבלה אחרת: צמחוניים, טבעוניים, פירותנים, אנשים עם אלרגיה, אנשים בדיאטה וגם סתם אנשים שחשובה להם מאוד הבריאות – הרגלי האכילה הייחודיים לא פוסחים כמעט על אף אחד. קשה מאוד להזמין שני סוגים של מנות עיקריות, למשל, שכולם יוכלו ליהנות מהם, ובסופו של דבר תמיד יהיו אורחים שייצאו מהאירוע לא מרוצים. במצבים כאלה מגוון רחב של מנות קטנות הוא הפתרון המושלם. כך, כל אחד יכול למצוא משהו לאכול, וליהנות ממנו כמה שרק ירצה. להבדיל מאירועים שבהם מוגשות מנות ספציפיות לשולחן, באירועים עם מנות "ביס" כאלו, האורחים יכולים לאכול מהמנות שהם אוהבים כאוות נפשם, ללא הצורך המביך לפנות שוב ושוב למלצרים ולמלצריות ולבקש מנה נוספת.

גם האסתטיקה חשובה

סיבה משמעותית נוספת להזמין דווקא פינגר פוד לאירוע שלכם היא פשוטה מאוד: זה פשוט יפה. תארו לכם מבחר מגשים שמכילים מנות מגוונות, שלכל אחת מהן צבע אחר, צורה אחרת וסגנון אחר של הגשה. צורת הגשה מסוג זה יוצרת חגיגה של צבעים, טעמים וסגנונות ובכך מצליחה לשדרג כל אירוע. אם אתם אנשים שחשובה להם האסתטיקה, ואתם רוצים ליצור אירוע שיהיה גם מרשים ויזואלית – אין ספק שכדאי לשקול את האפשרות הזו.

חיסכון בעלויות

כאשר אנחנו מפיקים אירוע, רובנו חושבים כל הזמן איפה אפשר לחסוך. אין מה לעשות – מרבית האוכלוסיה מתנהלת במסגרת תקציב מסוים, ואינה יכולה לקיים אירועים בתקציב בלתי מוגבל. יש דברים שאנחנו לא רוצים להתפשר עליהם, כמו בגדים, מקום, מוזיקה ואיכות ההסעדה. אולם מסתבר שיש דרכים לחסוך שאולי אפילו לא חשבתם עליהן. מנות קטנטנות בדרך כלל יוגשו באירועים מלוות בקיסם, במזלג קטן או במפית יפה. כשמגישים באירוע מנות "ביס", כאלה שאפשר פשוט להחזיק באצבעות, אתם חוסכים כמות משמעותית של כלים: צלחות, סכו"ם, מפיות וכד'. כמו כן, אתם חוסכים לספקים זמן היערכות עם כלים, שטיפה שלהם וסרבול רב שכרוך בהגשה של מנות מצולחתות. כאשר אתם יוצרים חיסכון כזה לאולם או לקייטרינג, בדרך כלל תראו את המשמעות של זה בעלויות שתידרשו לשלם. ומי לא רוצה לשלם פחות?

שדרוג אירוע יוקרתי

יתרון משמעותי נוסף של צורת ההגשה המיוחדת הזו, טמון בעובדה שהיא יוצרת תחושה מאוד יוקרתית באירוע. משהו במראה האסתטי של המנות הקטנות, בשפע הרב, בהגשה האישית – גורם לכל אירוע, גם אם מדובר בחתונה שנערכת בחצר הבית, להרגיש הכי יוקרתי בעולם. היום אנחנו רואים שגם בלי להגיש חמש מנות לאורך הערב, שאת רובן כנראה שמחצית האורחים אפילו לא טרחו לאכול, אפשר להפיק אירוע באווירה יוקרתית מאוד ולגרום לאורחים להרגיש שהשקעתם בהם.

אין ספק שגם בתקופות קשות כמו זו שאנחנו עוברים עכשיו, מי שמקיים אירוע רוצה שהוא ייזכר שנים קדימה, ולא רק בגלל הנסיבות. הגשת מנות בצורת ההגשה הנ"ל מאפשרת להוסיף לאירוע צבע, עניין וייחודיות, שיכולים להיות האקס פקטור שיהפוך אותו לבלתי נשכח. גם כשחוגגים אירוע קורונה, אפשר להפוך תמיד את הלימונים ללימונדה ולמצוא דרכים ייחודיות להפוך אותו לבלתי נשכח.

קראו גם על: קייטרינג חלבי 

סגירת תפריט