אטרקציות לאירועים

אטרקציות לאירועים - איך בוחרים

כשמדובר בארגון אירועים, תמיד צריך לעשות את זה בגדול, כל פעם יותר טוב מהאירוע הקודם וכמובן, להיות הרבה יותר מעניינים, מושכים ונחשבים מהתחרות שלכם.

ירידי סחר, כנסים ופסטיבלים מפגישים אנשים בראש ובראשונה. ברגע שמשקיעים בבמה המרכזים עם אמנים, מציגים או כל דבר אחר האירוע יהיה מעולה. כמובן צריך גם להיות יצירתיים עם אירועים נוספים כדי להפוך את האירוע לאטרקטיבי עוד יותר. המשיכו לקרוא עלרעיונות מיוחדים לאטרקציות לאירועים מרכזיים.

בהיותך מתכנן אירועים, בוודאי נתקלת בנושא זה בקבוצות רלוונטיות שונות במדיה החברתית – אילו אטרקציות אני מביא לכנס או לפגישה שלי? כיצד אוכל לגרום למשתתפים להישאר? כיצד אוכל ליצור עבורם ערך נוסף זה? כיצד אוכל לגרום לאירוע שלי לקפוץ?

מצד אחד, כל כך הרבה נעשה כבר, קשה להמציא משהו חדש לחלוטין. מצד שני, אין שום דבר רע עם ריסון מחדש של כמה מהרעיונות המוכחים או הוספת טוויסט משלך אליהם.

חשוב מכך, עליכם למצוא דרך להתאים לנושאים חמים, התרגשות וערך מוחשי לסדר היום של האירוע שלכם. כמו כן, סוג האטרקציות המיוחדות שתשלב תלוי בענף שהאירוע מיועד לו.

עם זאת, בואו נסתכל על קבוצה של רעיונות מיוחדים ומעניינים שתוכלו לשלב ביריד הסחר או הכנס הבא שלכם. בין אם אתם מחפשים ספקים לאירועים או מתכננים בעצמכם. יש צורך לעבוד נכון.

השקת מוצר

היכולת לחשוף מוצר חדש ביריד סחר היא הזדמנות לקידום מכירות שמציגים רבים ישמחו לנצל אותה. אם מוגדר כהלכה, זה בטח ימשוך גם רבים מהמבקרים הסקרנים לתא.

מציאות מדומה

חוויות מציאות מוגברת וחוויות מציאות מדומה הולכות וגוברות. מהמשחקים ועד הלמידה הטכנולוגיות מיושמות במגוון הקשרים. הופכים את האירוע שלך על ידי יצירת עולמות וירטואליים להרפתקה מעניינת עם רמזים שנמסרו זמן קצר לפני כן.

קורס / הרצאה

זהו מרכיב עיקרי בכל הקשור לתוספות לאירועים, ובצדק. ידע מומחה, טיפים מקצוענים, ניסיון מעשי – כל אלה הם מידע חשוב שהמבקרים המקצועיים ישמחו לרכוש. עבור הדוברים זו תהיה הזדמנות מצוינת לדחוף את המותגים או העסקים האישיים שלהם.

נקודת גיוס

אם אתה מארגן אירוע עסקי, מומלץ לשקול להזמין משתתפים שיציעו הזדמנות קריירה לאנשים המבקרים בכנס. באירוע מקצועי בוודאי יהיה מאגר איכותי של מועמדים פוטנציאליים שחברות הגיוס השונות עשויות להיות מעוניינים לזכות בעצמם.

תחרות חדשנות

חדשנות היא ללא ספק רעיון עסקי מעניין. הרעיון הוא להודיע על תחרות ותקבלו מספר הגשות מסוננות מראש. הגמר הגדול יתקיים באירוע וישתתף בו בציבור. מטרת התחרות היא להציג את מה שיש בחנות בענף, לחזות את העתיד ולהלהיב לקוחות ממה שהגיע.

צ’ילאוט ייחודי

השתתפות באירוע מרכזי תגבה ממך זמן רב. מדוע לא להקים אזור צ’ילאוט שאנשים יוכלו לחזור אליו פנימה? בהתאם לענף, תוכלו לכלול כמה משחקים, דוכני אוכל אינטראקטיביים, כיבוד, או אפילו לערוך בריסטות המגישות כמה מנות מקוריות.

הכה את המומחה

כל מפגש מקצועי הוא פורום להחלפת רעיונות, יצירת קשרים חדשים ויצירת קשרים עסקיים. פינת כד יכול לאפשר ליזמים להעביר את רעיונותיהם לשותפים ומשקיעים פוטנציאליים. האם אתה חושב שאנשים היו עומדים בתור כדי להיכנס לאור הזרקורים באירוע שלך?

הולוגרמה

אני זוכר שהתרשמתי באמת לראות את ההולוגרמה של האדם בפעם הראשונה. אם תוכל איכשהו למצוא דרך להתאים את הטכנולוגיה לפרופיל האירוע שלך, אני אומר שתעשה את זה. חשבו להקרין את כל מה שחשוב למשתתפים ואתם בטוח ליצור את הבאז הנוסף הזה.

להתחבר לרשת!

אין עוררין על חשיבות הפן החברתי של אירועים. בטח, אנשים מסתובבים, נפגשים ומשוחחים אחד עם השני, מחליפים קשרים, אך מדוע לא להקל על התהליך כולו בתחום רשת ייעודית? זה יעיל את הדברים על ידי חסכון של כולם ויעזור לאנשים מסוימים להתגבר על ביישנות.

רובוטים

בדיוק כמו הולוגרמות, רובוטים הומנואידים הם משהו שכולנו לפחות מעט מוקסמים ממנו. הם יוצרים שהעתיד כבר כאן ומעורר יראת כבוד לא רק בגיקים טכניים. האם יש חברה, או מכללת טק באזורך שתוכל לשכור ממנה רובוט כזה? זו אטרקציה מיוחדת שבוודאי מושכת אליה המון צופים.

הדפסת תלת מימד

אני מניח שכל דבר עתידני = טרנדי = מגניב. הדפסות תלת מימד יכולות להיות פרס בתחרות, חלק מחוויית AR, או פשוט בתצוגה, בכדי להרגיע את התיאבון של משתתפי האירוע. מופע הדפסת תלת מימד יכול להיות דרך נהדרת לעורר את המודעות לטכנולוגיה, או הזדמנות להפעיל אותה בצורה מבדרת.

נושא למסיבה

לאחר סיום המופע הרשמי (ליום), ייתכן שתרצה להזמין את כולם, או רק משתתפים נבחרים למסיבה שלאחר מכן, שיעזרו להם להתחבר עוד יותר. תלוי עד כמה הענף שלך רגוע, אתה יכול להציג נושא למסיבה כדי שיהיה יותר מרגש. זה אמור להבטיח כי היחסים שזה עתה הוקמו ימשיכו לעבור את האירוע, שהוא ללא ספק אחד המטרות העיקריות.

לסיכום

היתרון העיקרי של כל אירוע הוא עדיין ההזדמנות ליצור קשרים עם אנשים אחרים בעלי דעות דומות. המטרה שלך היא להקל על אינטראקציה זו במספר רב של רמות.

לאורך השנים גדלו הציפיות של האנשים לקראת אירועים. חבורה של דוכנים ביריד סחר, או כמה הרצאות בכנס כבר לא יספיקו כדי ליצור רושם חיובי מתמשך. הכל קשור לבנייה ובוודאי שאפליקציות סלולריות הן כלי נהדר לכך.

כמתכנן אירועים, עליך לוודא שהאירוע מושך את כל המעורבים, ואטרקציות מיוחדות כמו אלה שדיברתי בפוסט זה הן דרך נהדרת להשיג זאת.

רק זכור לערבב אלמנטים מסורתיים (הסיבה שאנשים באו) עם קצת חידוש (מה שיגרום להם להישאר וליצור באזז), והפרויקט יהיה הצלחה כבירה. בהצלחה!

קראו גם על: ספקים לחתונה

סגירת תפריט