אטרקציות לאירועים

אטרקציות לאירועים - איך בוחרים

כשמדובר בארגון אירועים, תמיד צריך לעשות את זה בגדול, כל פעם יותר טוב מהאירוע הקודם וכמובן, להיות הרבה יותר מעניינים, מושכים ונחשבים מהתחרות שלכם.

ירידי סחר, כנסים ופסטיבלים מפגישים אנשים בראש ובראשונה. ברגע שמשקיעים בבמה המרכזים עם אמנים, מציגים או כל דבר אחר האירוע יהיה מעולה. כמובן צריך גם להיות יצירתיים עם אירועים נוספים כדי להפוך את האירוע לאטרקטיבי עוד יותר. המשיכו לקרוא עלרעיונות מיוחדים לאטרקציות לאירועים מרכזיים.

בהיותך מתכנן אירועים, בוודאי נתקלת בנושא זה בקבוצות רלוונטיות שונות במדיה החברתית – אילו אטרקציות אני מביא לכנס או לפגישה שלי? כיצד אוכל לגרום למשתתפים להישאר? כיצד אוכל ליצור עבורם ערך נוסף זה? כיצד אוכל לגרום לאירוע שלי לקפוץ?

מצד אחד, כל כך הרבה נעשה כבר, קשה להמציא משהו חדש לחלוטין. מצד שני, אין שום דבר רע עם ריסון מחדש של כמה מהרעיונות המוכחים או הוספת טוויסט משלך אליהם.

חשוב מכך, עליכם למצוא דרך להתאים לנושאים חמים, התרגשות וערך מוחשי לסדר היום של האירוע שלכם. כמו כן, סוג האטרקציות המיוחדות שתשלב תלוי בענף שהאירוע מיועד לו.

עם זאת, בואו נסתכל על קבוצה של רעיונות מיוחדים ומעניינים שתוכלו לשלב ביריד הסחר או הכנס הבא שלכם. בין אם אתם מחפשים ספקים לאירועים או מתכננים בעצמכם. יש צורך לעבוד נכון.

השקת מוצר

היכולת לחשוף מוצר חדש ביריד סחר היא הזדמנות לקידום מכירות שמציגים רבים ישמחו לנצל אותה. אם מוגדר כהלכה, זה בטח ימשוך גם רבים מהמבקרים הסקרנים לתא.

מציאות מדומה

חוויות מציאות מוגברת וחוויות מציאות מדומה הולכות וגוברות. מהמשחקים ועד הלמידה הטכנולוגיות מיושמות במגוון הקשרים. הופכים את האירוע שלך על ידי יצירת עולמות וירטואליים להרפתקה מעניינת עם רמזים שנמסרו זמן קצר לפני כן.

קורס / הרצאה

זהו מרכיב עיקרי בכל הקשור לתוספות לאירועים, ובצדק. ידע מומחה, טיפים מקצוענים, ניסיון מעשי – כל אלה הם מידע חשוב שהמבקרים המקצועיים ישמחו לרכוש. עבור הדוברים זו תהיה הזדמנות מצוינת לדחוף את המותגים או העסקים האישיים שלהם.

נקודת גיוס

אם אתה מארגן אירוע עסקי, מומלץ לשקול להזמין משתתפים שיציעו הזדמנות קריירה לאנשים המבקרים בכנס. באירוע מקצועי בוודאי יהיה מאגר איכותי של מועמדים פוטנציאליים שחברות הגיוס השונות עשויות להיות מעוניינים לזכות בעצמם.

תחרות חדשנות

חדשנות היא ללא ספק רעיון עסקי מעניין. הרעיון הוא להודיע על תחרות ותקבלו מספר הגשות מסוננות מראש. הגמר הגדול יתקיים באירוע וישתתף בו בציבור. מטרת התחרות היא להציג את מה שיש בחנות בענף, לחזות את העתיד ולהלהיב לקוחות ממה שהגיע.

צ'ילאוט ייחודי

השתתפות באירוע מרכזי תגבה ממך זמן רב. מדוע לא להקים אזור צ'ילאוט שאנשים יוכלו לחזור אליו פנימה? בהתאם לענף, תוכלו לכלול כמה משחקים, דוכני אוכל אינטראקטיביים, כיבוד, או אפילו לערוך בריסטות המגישות כמה מנות מקוריות.

הכה את המומחה

כל מפגש מקצועי הוא פורום להחלפת רעיונות, יצירת קשרים חדשים ויצירת קשרים עסקיים. פינת כד יכול לאפשר ליזמים להעביר את רעיונותיהם לשותפים ומשקיעים פוטנציאליים. האם אתה חושב שאנשים היו עומדים בתור כדי להיכנס לאור הזרקורים באירוע שלך?

הולוגרמה

אני זוכר שהתרשמתי באמת לראות את ההולוגרמה של האדם בפעם הראשונה. אם תוכל איכשהו למצוא דרך להתאים את הטכנולוגיה לפרופיל האירוע שלך, אני אומר שתעשה את זה. חשבו להקרין את כל מה שחשוב למשתתפים ואתם בטוח ליצור את הבאז הנוסף הזה.

להתחבר לרשת!

אין עוררין על חשיבות הפן החברתי של אירועים. בטח, אנשים מסתובבים, נפגשים ומשוחחים אחד עם השני, מחליפים קשרים, אך מדוע לא להקל על התהליך כולו בתחום רשת ייעודית? זה יעיל את הדברים על ידי חסכון של כולם ויעזור לאנשים מסוימים להתגבר על ביישנות.

רובוטים

בדיוק כמו הולוגרמות, רובוטים הומנואידים הם משהו שכולנו לפחות מעט מוקסמים ממנו. הם יוצרים שהעתיד כבר כאן ומעורר יראת כבוד לא רק בגיקים טכניים. האם יש חברה, או מכללת טק באזורך שתוכל לשכור ממנה רובוט כזה? זו אטרקציה מיוחדת שבוודאי מושכת אליה המון צופים.

הדפסת תלת מימד

אני מניח שכל דבר עתידני = טרנדי = מגניב. הדפסות תלת מימד יכולות להיות פרס בתחרות, חלק מחוויית AR, או פשוט בתצוגה, בכדי להרגיע את התיאבון של משתתפי האירוע. מופע הדפסת תלת מימד יכול להיות דרך נהדרת לעורר את המודעות לטכנולוגיה, או הזדמנות להפעיל אותה בצורה מבדרת.

נושא למסיבה

לאחר סיום המופע הרשמי (ליום), ייתכן שתרצה להזמין את כולם, או רק משתתפים נבחרים למסיבה שלאחר מכן, שיעזרו להם להתחבר עוד יותר. תלוי עד כמה הענף שלך רגוע, אתה יכול להציג נושא למסיבה כדי שיהיה יותר מרגש. זה אמור להבטיח כי היחסים שזה עתה הוקמו ימשיכו לעבור את האירוע, שהוא ללא ספק אחד המטרות העיקריות.

לסיכום

היתרון העיקרי של כל אירוע הוא עדיין ההזדמנות ליצור קשרים עם אנשים אחרים בעלי דעות דומות. המטרה שלך היא להקל על אינטראקציה זו במספר רב של רמות.

לאורך השנים גדלו הציפיות של האנשים לקראת אירועים. חבורה של דוכנים ביריד סחר, או כמה הרצאות בכנס כבר לא יספיקו כדי ליצור רושם חיובי מתמשך. הכל קשור לבנייה ובוודאי שאפליקציות סלולריות הן כלי נהדר לכך.

כמתכנן אירועים, עליך לוודא שהאירוע מושך את כל המעורבים, ואטרקציות מיוחדות כמו אלה שדיברתי בפוסט זה הן דרך נהדרת להשיג זאת.

רק זכור לערבב אלמנטים מסורתיים (הסיבה שאנשים באו) עם קצת חידוש (מה שיגרום להם להישאר וליצור באזז), והפרויקט יהיה הצלחה כבירה. בהצלחה!

האטרקציות של אירוע חורגות מעבר לתעריף הרגיל של דבר אחד או שניים בלבד. יש המון סוגים, ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. ייתכן שאירועים מסוימים ירצו להציע מגוון רחב של אטרקציות עבור המשתתפים שלהם, בעוד שאחרים עשויים לרצות להתמקד בכמה אטרקציות מרכזיות. הבחירה היא בידי מתכנן האירוע, אך ישנן אטרקציות רבות שניתן להשתמש בהן בכל אירוע. אירועים עם מספר רב של משתתפים יזדקקו ליותר אטרקציות מאלה שיש רק כמה מאות אנשים.

בלונים: בלון יכול להיות אירוע מהנה לילדים והוא דרך מצוינת להציג את הצבעים והצורות של המותג שלך. זה גם יוצר הזדמנות צילום נחמדה.

כריות קפיצה: כריות קפיצה הן דרך קלה להוסיף אנרגיה לאירוע מבלי להוסיף משהו מסובך או מבולגן מדי. הם מהנים, צבעוניים ולא יקרים להשכרה.

פעילויות ואומנות: לאירועים שמתמקדים יותר בכיף ובפעילויות, ניתן להוסיף עמדות יצירה או משחקים. לדוגמה, תוכל להיות לך תחנה שבה ילדים יכולים ליצור חיות בלונים משלהם באמצעות צבע נפוח ובלונים. רעיון נוסף יהיה להקים משחק שבו הילדים מנסים להקפיץ פינג פונג כדורים ככל האפשר.

אם החלטתם להשתמש בפריטים אלו לאירוע שלכם, חשוב מאוד שתנקו אותם לפני ואחרי השימוש. אתה רוצה לוודא שאתה מקבל כל דבק עודף או חתיכות בלונים לעוס, כך שהם לא להפיץ כל חיידקים או מחלות. אם למקום שלך יש מדיניות ניקיון ספציפית, ודא אתה עוקב אחריו.

אטרקציות לאירועים קטנים

אטרקציות לאירועים קטנים יכולים להיות כל דבר, החל מדוכן צילום, דרך משחק אינטראקטיבי ועד DJ חי. יש כל כך הרבה אפשרויות בחוץ שאתה בטוח תמצא משהו שימשוך את האורחים שלך ויהפוך את האירוע שלך לבלתי נשכח. . פוסטרים, באנרים ועלונים יכולים להיות גם דרך מצוינת לקדם את האירוע שלכם. רוצה לגרום לאנשים להתרגש מהחתונה שלך? הזמן את כל החברים שלהם ברשתות החברתיות – סביר להניח שהם ישתפו את זה עם העולם.

ישנן אטרקציות רבות לאירועים קטנים שניתן להשתמש בהם בכל אירוע. זה כולל תא צילום, משחקים אינטראקטיביים ואפילו דיג'יי חיים. אטרקציות אלו יעזרו למשוך אורחים ולהפוך את האירוע לבלתי נשכח. . תא וידאו הוא דרך מהנה ליצור זיכרונות ותא צילום הוא תוספת נהדרת לחסוך רגעים מיוחדים עם חברים או משפחה. ישנם גם משחקים אינטראקטיביים כגון חור תירס וחישוקי סלפי שניתן להשתמש בהם במקומות רבים. ולהביא קצת התרגשות לחדר. אם רוצים תקליטן, ניתן להוסיף אותו לכל אירוע עם רחבת ריקודים בחלק האחורי של החדר. ישנן דרכים רבות בהן ניתן לעצב חלל אירועים לאירוע כמו חתונה או מקלחת לתינוק. כמה רעיונות כוללים ערכות צבעים, חלקי הדגשה וכלי שולחן שמתאימים לנושא האירוע. אַחֵר הרעיונות כוללים איזה סוג של קישוט אתה רוצה וכיצד הוא מוגדר. האירוע יעשה רושם מתמשך על האורחים. האירוע צריך להיות נוח, מהנה ובלתי נשכח. קחו בחשבון שמזג האוויר יכול להשפיע על הצלחת האירוע וגם על מצבי הרוח של האורחים. שקול את הגורמים הללו לפני תכנון כל אירוע כדי להבטיח שהוא יתקיים בלעדיו להיות אסון מוחלט. הכירו את מקום האירוע אתה צריך להכיר את הפנים של מקום האירוע שלך לפני שאתה מתחיל, אז גלה את זה לפני שאתה מתחיל לתכנן משהו. זה כולל גורמים כמו כמה אורחים יכולים להתאים באזור אחד, היכן עשויות להיות היציאות ואם יש מטפים כלשהם. רק בגלל שמיקום הוא באוויר הפתוח , לא אומר שאין סכנת שריפה. להלן מספר רעיונות כלליים לתוכניות קומה: הדרך הטובה ביותר לתכנן את הפריסה של המסיבה שלך היא על ידי שרטוט תוכנית קומה על נייר עם ממדים משוערים. זה ייתן לך הערכה טובה יותר של כמה מקום אתה צריך עבור האורחים שלך ויתן לך מושג מה אתה מסוגל לעשות עם חלל מסוים.

אם אתם מחפשים דרך לתבל את האירוע שלכם, אז כדאי לשקול הוספת אטרקציות. יכול להיות מגוון רחב של אטרקציות שתוכלו לבחור מהן, וכולן שונות בדרכן שלהן. סוג האטרקציה הראשון הוא הנפוץ והפופולרי ביותר שהוא משאית האוכל. משאיות אלו ידועות באוכל הטעים שלהן, והן יהפכו את האירוע שלכם למהנה יותר עם הפינוקים הטעימים שלהן. סוג נוסף של אטרקציה שניתן להוסיף לאירוע שלכם הוא משחקים או פעילויות כמו דאנק טנק או עמדת צילום. סוג זה של אטרקציה יעזור לכם לבדר אנשים בזמן שהם מחכים לתחילת הפעילות הבאה או בזמן שהם מחכים לאוכל שלהם להגיע. הסוג השני של אטרקציה יהיה להקה חיה. להקות חיות יכולות לעזור לאירוע שלך להרגיש תוסס ומהנה יותר. סוג שלישי של אטרקציה יהיה קרנבל עם משחקים מתנפחים, קרוסלות ורכיבות אחרות. אטרקציה מסוג זה ידועה בכך שהיא עליזה ובעלת אנרגיה רבה אשר תשמור על מצב הרוח קליל במהלך האירוע שלכם.

אם אתם מחפשים דרך לתבל את האירוע שלכם, אז כדאי לשקול הוספת אטרקציות. יכול להיות מגוון רחב של אטרקציות שתוכלו לבחור מהן, וכולן שונות בדרכן שלהן. סוג האטרקציה הראשון הוא הנפוץ והפופולרי ביותר שהוא משאית האוכל. משאיות אלו ידועות באוכל הטעים שלהן, והן יהפכו את האירוע שלכם למהנה יותר עם הפינוקים הטעימים שלהן. סוג נוסף של אטרקציה שניתן להוסיף לאירוע שלכם הוא משחקים או פעילויות כמו דאנק טנק או עמדת צילום. סוג זה של אטרקציה יעזור לכם לבדר אנשים בזמן שהם מחכים לתחילת הפעילות הבאה או בזמן שהם מחכים לאוכל שלהם להגיע. הסוג השני של אטרקציה יהיה להקה חיה. להקות חיות יכולות לעזור לאירוע שלך להרגיש תוסס ומהנה יותר. סוג שלישי של אטרקציה יהיה קרנבל עם משחקים מתנפחים, קרוסלות ורכיבות אחרות. אטרקציה מסוג זה ידועה בכך שהיא עליזה ובעלת אנרגיה רבה אשר תשמור על מצב הרוח קליל במהלך האירוע שלכם.

אטרקציות הן האטרקציה המרכזית לאירוע. הם יכולים להיות כל דבר, מאוטובוס מסיבה ועד מגדת עתידות. הגורמים שקובעים אילו אטרקציות לבחור לאירוע הם: – תקציב – כמה הקצבת לאירוע זה – מטרה – מה מטרת האירוע? – קהל יעד – מי קהל היעד שלך? אוטובוס למסיבה יכול להיות משחק שכיף לשחק בו או משהו מרגש יותר כמו לייזר טאג או טורניר באולינג. הם משהו שמתאים לאירוע ויעזור לנוכחים ליהנות באירועים שלהם. מגדת עתידות עשויה להיות מעניינת עבור האירוע כי הוא חדש ושונה ממה שאנשים עשויים לעשות בדרך כלל במהלך האירועים שלהם. זה יספק לחוויה אחרת שעשויה להיות מרגשת ומעניינת. 2. מאמן אישי עשוי להיות מעניין לאירוע מכיוון שהוא דורש מהעובדים לדחוף את עצמם לגבולותיהם, כמו גם מניע אותם להמשיך למרות הכאב בו הם נמצאים. זה יספק פעילות גופנית מעניינת וחוויה גופנית שתאפשר גם יש אלמנט של תחרותיות עם חברים אחרים בהקבוצה.

ישנן דרכים רבות לאסוף משוב מהמשתתפים על האטרקציות באירוע. חלק מאלה הם: – סקרים: הדרך הנפוצה ביותר לאסוף משוב היא על ידי שליחת סקרים לאחר האירוע. סקרים אלה יכולים להיות בנייר או דיגיטליים והם יכולים להיות מחולקים באירוע או לשלוח אותם באמצעות דואר אלקטרוני או דואר. – סקרי יציאה: סקרי יציאה ניתנים בדרך כלל למשתתפים כאשר הם עוזבים אטרקציה כגון דוכן, מצגת, סדנה וכו'. הם מבקשים משוב על מה שהם אהבו ומה לא אהבו על מה שהם חוו זה עתה. – פוסטים ברשתות חברתיות: דרך נוספת לקבל משוב מהמשתתפים היא באמצעות פוסטים ברשתות החברתיות בטוויטר, פייסבוק וכו', לבקש משוב על מה אנשים אהבו ומה לא אהבו באירוע. – כרטיסי משוב: כרטיסי משוב הם בדרך כלל ניתנים למשתתפים כשהם נכנסים לאירוע והם יכולים לשמש תיעוד של מה שהלך טוב ולא כל כך טוב במהלך האירוע. כרטיסי משוב יכולים להיות מנייר או דיגיטליים. להלן מספר שאלות שעשויות להיות מועילות עבורך כשאתה חושב כיצד לבקש מאורחים שלך משוב: – אילו ציפיות יש למשתתפים סביב האירוע שלכם? – מי הם בעלי העניין המרכזיים באירוע שלכם? – מהי התוצאה הרצויה של האירוע שלכם? מהן כמה דוגמאות לנושאים טובים לקבלת משוב מאורחים? – איך היה האוכל לאירוע שלכם? היה טעים, מישהו התקשה למצוא מושב, מה אהבתם בו ולא אהבתם בו – היה הנאום של הדובר שלך טוֹב? האוכל היה מדהים, כולם המשיכו לדבר על זה. הדובר התקשה להתחבר לקהל ובעצם לא היה הגיוני בכלל.

מתכנן אירועים הוא אדם שמתכנן ומארגן אירועים. זה כולל סידור רשימת האורחים, הזמנת מקומות, השכרת קייטרינג ועוד. סוכן הזמנות או שירות יעזור לכם לתכנן את האירוע שלכם על ידי טיפול בכל הלוגיסטיקה עבורכם. הם יוכלו למצוא מקומות שתואמים לצרכים שלך, להזמין אותם עבורך מראש, ולתאם עם קייטרינג וספקים אחרים בשמך. אם אתה עומד להיפגש עם הרבה אנשים שונים באירוע שלך, סוכן יכול גם לעזור לך לנהל מי מקבל איזו גישה לאיזה מידע על האירוע שלך, כך שהוא לא ידלף מבעוד מועד.

סגירת תפריט