אוהלים לאירועים

אוהלים לאירועים - בחירת האוהל הנכון לאירוע שלכם!

עם כל כך הרבה אוהלים זמינים להשכרה, איך תבחרו איזה מתאים לכם לאירוע? עם שנות הניסיון הרבות שלנו בטיפול באוהלים לכל סוגי האירועים והפונקציות, אנו נלך אתכם דרך מה שאתם צריכים לדעת בכדי להחליט מה הגודל והסגנון המתאים לכם ביותר.

1) כמה גדול המקום של האירוע?

זו אחת הפעמים הבודדות שגודל לא משנה;)! גודל המקום הוא אחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת אוהל לאירוע שלכם. לדוגמה; יתכן ויהיה לך שטח בגודל מינמילי לאוהלים, אך אינך מבין שאתה זקוק למרחב מכל צד למטרות / משקולות לאבטחת האוהל. כלל כללי הוא להשאיר מרחב מקסימלי מכל צד לאוהלים גדולים יותר ומרחב מינמלי לאוהלים קטנים יותר.

2) איך האדמה? דשא? חצץ? אספלט? בטון?

רוב האוהלים מוחדרים באדמה, ושיטה זו היא היעילה ביותר לאבטחת האוהל. משטחים כמו אספלט או מלט מוחדרים באמצעות משקולות מלט, חביות מים או אפילו הצבה ישירה לאספלט. הכרת מצב הקרקע תעזור לנציג המכירות לבחור את השיטה הטובה והבטוחה ביותר לקשירת האוהל שלך.

3) האם יש משהו מתחת לאדמה שעלול להשפיע?

אם יש כאלה; קווי דלק, קווי חשמל, קווי מים או מיכלי ספיגה מתחת לאדמה, זה ישפיע על היכולת שלך להקים אוהל במקום זה. הכרת המיקומים של כל הקווים הללו, אזכורם לנציג המכירות שלך וסימון אותם לפני ההתקנה, תאיץ את הקמת האוהל ותיצור משלוח יעיל יותר.

4) החזון שלך!

האם אתה רוצה את הפסגות הגבוהות של אוהל בסגנון פולני, או את הנופים הציוריים דרך אוהל עליון יפהפה? החזון שלך לאירוע שלך ממלא תפקיד עצום בבחירת האוהלים שלך. תן לנציג המכירות שלך לדעת מה יש לך בראש כדי שיוכלו להפוך את החזון שלך למציאות!

5) רשימת האורחים שלך

כמות האנשים אשר משתתפים באירוע שלך הוא גורם חשוב נוסף בעת ההחלטה באיזה גודל / סגנון אוהל תבחר. ככלל אצבע אורח יושב תופס שטח של 30.48 מ"ר ואורח עומד תופס שטח של 10.972 מ"ר. אנו נזכרים גם בדברים כמו: שולחן ראשי, שולחן העוגה, שולחנות המזנון, הסורגים ואזורי הדיג'יי כדי להזכיר רק כמה. אם אתה עורך אירוע גדול יותר ואתם מתקשה לבוא עם תוכנית מסודרת זה המקום להתייעץ עם אנשי השירות לאוהלים להשכרה.

6) מטבח

האם במקום שלך יש מטבח? אם לא, תוכל להוסיף חבילה לחבילת האוהל שלך. לרוב מדובר באוהלים קטנים יותר המיועדים במיוחד למטבחים המחוברים לאוהל הראשי ומשמשים לבישול. חברה מנוסה המציעה שירותי אוהלים לאירועים גם יכול לספק את ציוד הבישול המתאים כדי לוודא שיש לכם מטבח הפועל ביעילות.

ארגון אירוע יכול להיות כאב ראש לא קטן, אבל בחירת אוהל לא חייבת להיות! פשוט עקוב אחר 6 הצעדים הפשוטים שלנו ובחירת האוהל שלך תהיה קלה כמו 1, 2, 3!

קראו עוד על: ספקים לאירועים | חבילת אטרקציות לחתונה

סגירת תפריט